De nieuwe fractie CU-SGP

vrijdag 03 februari 2023 20:09

Sinds de verkiezingen zijn we al een tijdje in een nieuwe fractiesamenstelling, in een nieuw raadhuis aan de gang, het leek ons wel tijd om ons als fractie weer voor te stellen.

Natuurlijk is daar allereerst ons raadslid Jennifer Hup. Zij neemt deel aan vele introducties en is lid geworden van een aantal commissies. Ook is zij aanwezig bij een groot gedeelte van de debatten.

Eén van de eerste besluiten van de nieuwe raad was het benoemen van Dick den Butter als fractie-assistent. Hij helpt Jennifer door sessiedebatten te doen, zodat ChristenUnie-SGP bij vrijwel alle debatten aanwezig kan zijn. Daarnaast is Dick aanwezig bij de raadsvergaderingen om Jennifer direct te ondersteunen met zijn kennis en ervaring.

Koos de Vries draait nog op de achtergrond mee om de nieuwe fractie van advies te voorzien.

Erna Haagsma legt vele bezoeken af om de fractie te representeren. Binnenkort hoopt ze weer samen met Jennifer bii stichting Maatvast lansg te gaan.

Bij de fractievergaderingen sluiten ook af en toe geïnteresseerden aan. Mocht u/jij ook interesse hebben; Van harte welkom!